radyo

13 Haziran 2010 Pazar

Yanlızlık...

Bu gece içim sıkılıyor.. üstümde yine birikmiş acılar.. Gözlerimden yaşlar akıyor yine sebepli sebepsiz... Dur demek istemiyorum bugün.. Sus demek istemiyorum yaralı kalbime.. Silmek istemiyorum gözümden akan yaşları... Silmek istemiyorum gözümden akan yaşları İçimde boğulmak istemiyorum o yaşlarla... Bugünü dağıtmak istiyorum paramparça kalbimi.. Yalnızlık.. Git! Git yalnızlık! Beni yalnız bırak! Beni sensiz bırak bugün... Kalemim takılmasın bir satırda.. Yazsın sayfalarca yazsın. Artık taşıyamıyor bu kalp bunca hapsolmuş duyguyu. Birazı terketsin beni bugün.. Sen de terket..!! Sen de git yalnızlık..!! Gözümden akan yaşlar kalsın bir tek benimle... Yalnızlık... Beni yalnız bırak..!! Yalnızlık git..!! Bari bugün beni yalnız bırak..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder